قوانین و مقرارت
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.(در صورت اشکال (ایراد فنی) و یا وجود مغایرت باید حداکثر تا24 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق تماس تلفن و پر کردن فرم بازگشت کالا سایت اطلاع داده شود.)
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
- کالایی که توسط مشتری دریافت گردیده و مشتری متوجه شود که بسته بندی کالا از نظر ظاهری دچار مشکل شده است، مشتری میتواند بدون باز کردن بسته بندی کالا را مرجوع نماید.
- کالایی که توسط مشتری به اشتباه خریداری شده است، مسئولیت آن به عهدهی مشتری است.