قوانین و مقرارت

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش  جداً، خودداری کنید.(در صورت اشکال (ایراد فنی) و یا وجود مغایرت  باید حداکثر تا24 ساعت پس از  دریافت کالا، از طریق  تماس تلفن و پر کردن فرم بازگشت کالا  سایت اطلاع داده شود.)
  • برای  ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود  و  لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه  راهنما،  کارت گارانتی، کارت بیمه و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال  شود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی  کارتن یا جعبه  اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از  ضمانت بازگشت را از  بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت  فاکتور خرید یا قطعه  کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  • خریدار مکلف است بلافاصله حین در یافت کالا از کالارسان و در مقابل وی اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره نماید. چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند (شکستگی، ترک خوردگی، زدگی وغیره) باشد از تحویل کالا اجتناب نموده و در غیر اینصورت تحویل کالا توسط کالا رسان به خریدار به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و شرکت ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمی‌پذیرد.
  • برای بازگشت، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.
  • حتما قبل از تحویل کالا به ارسال کننده از 6 جهت در پس زمینه سفید از محصول و بسته بندی تصویر برداری کرده و نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز برای کارشناسان این مجموعه ارسال نمایید.
  • کالایی که توسط مشتری دریافت گردیده و مشتری متوجه شود که بسته بندی کالا از نظر ظاهری دچار مشکل شده است، مشتری می‌تواند بدون باز کردن بسته بندی کالا را مرجوع نماید.
  • کالایی که توسط مشتری به اشتباه خریداری شده است، مسئولیت آن به عهده‌ی مشتری است.

 


 

 

 

برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.